رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داوطلبان انتخابات وعده‌هایی بدهند که  قادر به اجرای آن‌ها هستند

10:00 - 06 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۰۲۴۰
یک فعال سیاسی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات تنها وعده‌هایی بدهند که قادر به اجرای آن‌ها هستند، گفت: مجموعه نظام کار‌های بزرگی را برای اعتلای کشور در زمینه‌های مختلف انجام داده که به‌هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست.
حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سیاه نمایی دشمنان از وضعیت فعلی کشور و نادیده گرفتن توفیقات اظهارداشت: همه دولت‌های پس از انقلاب تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی کشور کرده‌اند، البته کاستی‌هایی هم وجود دارد اما کشور از شرایط نسبتا خوبی در همه حوزه‌ها برخوردار است. 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: نامزدهای انتخاباتی باید به این نکته توجه داشته باشند که توقعات را به‌خاطر وعده‌های انتخاباتی بالا  نبرند، داوطلبان تنها وعده‌هایی بدهند که قادر به اجرای آنها هستند؛ چراکه ارائه وعده‌های نشدنی  ممکن است مردم را از ادامه راه دلسرد کند.

این فعال سیاسی در عین حال گفت: دولت‌های بعد از پیروزی انقلاب، منهای دولتی که از همان اول بیگانه و غرب زده بود، مابقی تلاش‌های بزرگی در کشور انجام داده‌اند. مجموعه نظام کار‌های بزرگی را برای اعتلای کشور در زمینه‌های مختلف انجام داده که به‌هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *